نیماد

کرمان، کربلای ایران…

انا لله و انا الیه راجعون

در پی وقوع حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، به مصدومان و خانواده‌های محترم شهدای این حادثه دلخراش تسلیت عرض می نماییم.

این اقدام جنایتکارانه بار دیگر نشان داد که تروریسم، بلای جان بشریت است و هیچ مرزی نمی‌شناسد. این جنایتکاران، با هدف ضربه زدن به وحدت و همدلی مردم ایران، دست به این اقدام ددمنشانه زدند.اما مردم ایران، همواره در برابر اینگونه اقدامات تروریستی ایستادگی کرده‌اند و اجازه نخواهند داد که دشمنان به اهداف خود دست یابند.

شهیدان این حادثه، از جمله دلیرمردان و زنانی بودند که برای پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در راهپیمایی بزرگداشت ایشان شرکت کرده بودند. این عزیزان، با شهادت خود، بار دیگر ثابت کردند که ملت ایران، در برابر دشمنان، ایستاده و هرگز از آرمان های خود کوتاه نمی آید.

پردازش ابری نیماد، ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، شهادت این عزیزان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های داغدار و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماید و برای مجروحان این حادثه، آرزوی شفای عاجل دارد.

یقین داریم که خون شهدای این حادثه، راهپیمایی های ملت ایران را با صلابت و اقتدار بیشتری ادامه خواهد داد و دشمنان ایران، هرگز به خواسته های شوم خود نخواهند رسید.

پیمایش به بالا