نیماد

مسدودی برخی دامنه ها

به اطلاع مشترکین و مشتریان گرانقدر شرکت پردازش ابری نیماد می رسانیم نظر به تحریم های یک جانبه خزانه داری کشور امریکا، متاسفانه دامنه برخی سرویس های کاربردی این شرکت همچون سرویس پشتیبانی آنلاین (Ticketing) و دامنه برخی مشتریان با پسوندهای co , com , net , clinic , beauty و studio نیز به صورت یکطرفه و بدون اطلاع قبلی مسدود و دسترسی به پنل مدیریت آن ها نیز فعلا مقدور نمی باشد. این اتفاق در حالی رخ داده که رجیسترار مذکور بیش از ۱۲ سال در حال ارائه خدمات بوده و به دلیل محل ثبت شرکت (جزایر دومنیکن) شامل تحریم های فناوری اطلاعات بر علیه کشور عزیزمان ایران نمی شده است. لیکن با ارسال ایمیلی مبنی بر دستور خزانه داری امریکا نسبت به مسدودی دامنه ها اقدام نموده اند.

شرایط پیش آمده فوق الذکر صرفا برای شرکت پردازش ابری نیماد نبوده و سایر شرکت ها و همکاران این حوزه که طی این سال ها با رجیسترار مذکور همکاری داشته از بامداد روز جاری درگیر موضوع فوق و مسدودسازی دامنه های خود شده اند.

شایان ذکر است سایر سرویس های این شرکت به زودی با دامنه جدید عملیاتی و مراتب به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

این اطمینان به شما داده می شود که تیم های فنی و حقوقی شرکت پردازش ابری نیماد تمام تلاش خود را برای پیگیری موضوع و رفع انسداد دامین ها به کار گرفته و تا زمان رفع مشکل پیگیر موضوع خواهند بود.

پیشاپیش از همکاری و شکیبایی شما عزیزان سپاسگزاریم.

پیمایش به بالا